Subject: Pyrocom OÜ käitlemiskoha käitamisloa nr 03-19 kehtetuks tunnistamise otsus
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 10:27:02 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud

Tulenevalt lõhkematerjaliseaduse (LMS) § 26 lõikest 5, kemikaaliseaduse 
(KemS) § 26 lõikest 2 ning § 31 lõikest 1 teavitab Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA), et tunnistas 18.12.2024 otsusega nr 
1-7/24-405 kehtetuks OÜ-le Pyrocom (registrikood 14494394) väljastatud 
tähtajatu pürotehnilise toote käitlemiskoha käitamisloa nr 03-19 
pürotehniliste toodete konteinerladudele aadressil Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Ebavere küla, Mägilinna (katastritunnus 92702:004:0142) 
seoses käitlemiskohas käitlemise lõpetamisega.

Seoses eelnevaga lõpetab nimetatud asukohas tegevuse ka KemS § 21 lg 4 
kohane B-kategooria suurõnnetuse ohuga ettevõte.

Käesolevaga edastame Teile teadmiseks asjakohase TTJA otsuse nr 1-7/24-405.

Lugupidamisega

	 Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn